Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя своята поръчка ?

Вече сте намерили това, което сте търсили на най-ниската цена, сега просто кликнете въху ботона поръчай, който ще отрази вашия избор в кошничката горе в дясно в главното меню, като ви визуализира нотификация,, че в количката има избрани продукти. Ако желаете да продължите да разглеждате, Вашия избор се запазва, като ви дава правоувеличавате или намаляте броя на артикулите чрез падащото меню да добявате и да махате продуктите от Вашата количка.

Как да платя поръчката си ?

Опцията, която можем да Ви предложим е чрез наложен платеж в офисите на Еконт експрес , Там можете да заплатите поръчката си в кеш или с дебитна или кредитна карта на ПОС терминал устройство, което го има на разположение във всеки техен офис, също така можете да заявите поръчката си да бъде доставена до личен адрес, също в кеш или на мобилен ПОС терминал. Очаквайте скоро услуга за онлайн разплащания на нашата платформа. 

С кои спидитори работи ЗООМАГАЗИНЧЕ ?

Зоомагазинче, избра да работи с най-коректната спидиторска - ЕКОНТ, компания, която ни дава сигурността, уникалната си бизнес платформа и приятелското отношение на техните служители във всеки офис в страната: Клиентите на Зоомагазинче получават приблизително 21 % отстъпка за транспортните услуги, като предоставя своята търговска отстъпка на клиентите.

Какви са предимствата и ползите от регистрацията ми в zoomagazinche.bg ?

Регистрираните профили в нашия сайт, ще имат възможността да вземат участие в томболи, игри и ще имат, като опция да закупуват ваучери предвидени за подаръци за близки и приятели, чието щастие е наш приоритет.

Мога ли да върна поръчката си ?
  • Зоомагазинче предлага опция за преглед и тест на продуктите, преди да бъдат заплатени в офисите на куриерските фирми. При случай, че има дефект при транспортиране, ние застраховаме пратките и поемаме случая без клиента да има някакви задължения.
  • В случай че при тест и преглед, клиента не желае да освободи пратката без да има повод за рекламация е длъжен да поеме транспортните разходи.
  • Можем да заменим стока в гаранция или клиента да ни върне продукт само в случай, когато е спазил всички условия в 14 дневен срок. Рекламациите, след изтичане на този срок не се приемат. Повече информация за общите ни условия можете да намерите тук
  • Зоомагазинче запазва правото си да не приема обратно стока, чиято цялост е повредена, в частност стъклени аквариуми, които не подлежат на поправка. 
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас